Wednesday, October 29, 2008

איך מכינים גלובוס?

הפעם זה לא חפיץ אבל רציתי לחלוק איתכם, קוראי הבלוג היקרים שעוד לא התייאשו מקצב הכתיבה שלי בזמן האחרון, את הסרטון המצורף.

תמיד התפלאתי איך מצליחים לייצר את הגלובוסים - כן, כן, אלה שמסתובבים על צירים עם ציור העולם עליהם - ואפילו לפעמים למצוא פגמים קטנים בהרכבה בין החלקים. בסרטון רואים את כל התהליך, שכדרך אגב, כולל שלבים מעניינים בדפוס שהוא תחום העיסוק הנוכחי שלי.

תהנו:



[דרך Gizmodo]

Sunday, October 19, 2008

שדכן רפואי לסגירת חיתוכים מניתוח



המכשיר החדש כבר אושר על-ידי ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) ונמצא בבדיקה מעל לשנה. ד"ר Jeffrey A. Ascherman, מומחה לפלסטיקה רפואית במרכז הרפואי באוניברסיטת קולומביה בניו-יורק. ה-INSORB® והינו שדכן עם סיכות אשר נספגות בגוף לאחר זמן מספיק כדי שהחתך יסגר. השדכן בא להחליף את השיטה הישנה אשר סוגרת את שכבת העור הפנימית (דרמיס) בנפרד מהשכבה החיצונית שעל פני השטח (אפידרמיס). השדכן החדש סוגר את שתי השכבות ביחד פי 3 מהר יותר ולפי תוצאות הניסויים ללא אף תיחה של החתך מאוחר יותר. בנוסף, קוסמטית, הצלקות שנשארות הן באותה הרמה כמו בשיטה התפרים הנוכחית.

[דרך Medgadget]

Monday, October 13, 2008

מפתח שוודי ממונע


לכל מי שיש לו ארגז כלים כדי לבצע תיקונים בבית אבל הוא בכל זאת חנון המכשיר המפתח השוודי הזה הומצא למענך.

המפתח, תוצרת בלק ודקר (Black & Decker), נקרא מפתח 8 אינץ' אוטומטי (8-inch Automatic Adjustable Wrench). הוא נסגר אוטומטית בלחיצת כפתור ממיפתח של 1.25 אינץ' ומטה. יכול לעזור במיוחד במקומות קשים להגעה כאשר אין מקום להכני אצבע כדי לסובב את הגלגל הידני. אל תנסו לסגור אותו על האצבע כי יש לו כוח של 327 ק"ג / מטר (220 פאונד / רגל).

מחירו 27$ בחנויות.

דרך [Dvice ו-Red Ferret]

Wednesday, October 1, 2008

המדריך לכרטיסי זכרון

החלטתי להשתמש במתורגמן של גוגל בעיקר בשביל הבידור (וגם כי אחד מהקוראים של הזהיר אותי מהתחרות - תודה mose).

אז אני מצרף את הלינק למדריך המתורגם אוטומטית דרך  השירות של Google Translate.


אני מקוה שתהנו ולא תשכחו שפעם קראתם מאמרים גם אצלי בבלוג הגדג'טים :-)

רני