Sunday, September 21, 2008

עגלת תינוק מתקפלת מעצמה

לקוראים הנאמנים שלי שלום. אני מתנצל על הכמות הדלה של המאמרים החודש. אני מקווה שפה מתחילה נקודת החזרה שלי לכתיבה ה"צפופה" יותר.

בתור אבא צעיר (עומר, בתמוניה למעלה כבר כמעט בן 8 חודשים) אני כל הזמן שובר את הראש איך העגלה היקרה שקנינו כל-כך לא נוחה לקיפול. עדיין לא הצלחתי למצוא את השיטה לקפל או לפתוח את העגלה עם עומר על הידיים. אני חייב להניח אותו איפשהו כדי לבצע את המשימה.



הפתרון של חברת 4Moms הוא עגלה (טיולון) רובוטית שנפתחת ומתקפלת מעצמה. אני רק יכול לדמיין כמה תביעות משפטיות הם מזמינים לעצמם עם המוצר המגניב והמסוכן הזה אכן יצא. לחיצה אחת לא מתוזמנת נכון והתינוק הקטן ימעך למעמקי העגלה. די מחריד. טוב ברור שיש להם חיישן תינוק בתוך העגלה כדי למנוע סיטואציות כגון אלה.

לטובת העגלה והתכנון (לא הצד הארגונומי) אני חייב לציין שהעגלה מצויידת במצבר נטען אשר מתמלא בעת הטיול עם העגלה ולכן לא צריך לדאוג לטעינה כל הזמן. בנוסף, העגלה עשויה מפלסטיק מתמחזר ברובו (90%). המחיר עומד כרגע על 650$ והמפרט הראשוני כולל מחזיק לכוס, תיק צמוד ופנסים קדמיים. העגלה מתוכננת לצאת לשוק בפברואר 2009... אגב העגלה היקרה שלי לא כוללת כלום חוץ מעגלה.

[דרך Gizmodo ו-CrunchGear]

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.