Saturday, April 12, 2008

תאורת פנים למצלמות (בעיקר דיגיטליות)

אני ממש סובל מכל התמונות שאני מצלם בבית בעזרת המצלמה הדיגיטלית שלי. זה לא משנה אם זאת מצלמה איכותית או לא, עם מבזק או בלי, תמיד זה יוצא או מואר מדי בגלל המבזק ("שרוף") או מגורען מדי או פשוט מטושטש. הפטנט הבא פותר את הבעיה, לפחות לפי הטענה של היצרן, לצילומי פנים.
המכשיר, Marumi Ring Light, הוא טבעת של לדים לבנים שיכול להתכוונן בעזרת שרשרת של חוליות ולהתחבר לכל חצובה. הוא מפזר אור רך בצורה אחידה על מושא הצילום. זה יכול היה לפתור לי הרבה בעיות בצילומים בבית.

לפי התמונות נראה שקוטר הטבעת עלול שלא להספיק למצלמה שבה אני משתמש כרגע (Canon S5 IS) אשר יש לה עדשה גדולה. בנוסף יש מצלמות שהעדשה שלהן נכנסת ויוצאת וגם שם אני רואה בעיה קלה.
יתרונות: צילום איכותי יותר בתנאי תאורה לא אידאליים, של פרצופים, עצמים וצילומי תקריב.

חסרונות: עוד פריט לסחוב, יכול להיות שזה לא מתאים לכל גדלי העדשות, עלול להוות בעיה במצלמות עם עדשה דינאמית.

[דרך EnjoyYourCamera]

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.