Friday, July 4, 2008

אני חוזר לעניינים

שלום לכולם,

אני מתנצל על ההעלמות הפתאומית שלי מהבלוג. היה לי עומס גדול בעבודה ואחר-כך בבית.

כדי לעדכן את קוראי הבלוג הנאמנים אז זה התחיל בעומס בהכנות לדרופה (Drupa) שזו התערוכה הגדולה ביותר בעולם הדפוס, אליו החברה שלי משתייכת. יש אומרים שזו התערוכה הגדולה בעולם, נקודה. היא מתרחשת פעם ב-4 שנים בדיסלדורף בגרמניה שם שהיתי כ-15 יום. כל בוקר התחיל בשיר הדרופה ונסתיים בשיר הדרופה. כל היום העברתי הדגמות על התוכנה שעליה אני עובד - האומניום (Omnium), שהיא מערכת ERP ובעצם פלטפורמה הנותנת מענה תוכנתי לכל צרכי בית הדפוס מכל סוג שלא יהיה. עשיתי כמה עשרות בדגמות במשך השבועיים של דרופה וזה לא היה קל אך היה מספק מאוד כי האנשים שהגיעו לראות את אומניום, הלקוחות הפוטנציאלים, נהנו ובעיקר התפעלו עד ללשד עצמותיהם ונפלו מהרגליים כאשר ראו מה המערכת שלנו מסוגלת לעשות לעסק שלהם.

החלק הקשה ביותר היה הגעגועים לעומר, בני בן ה-5 חודשים, וכמובן לאשתי. השתדלתי להפגש עימם כמה שיותר בסקייפ עם מצלמת הרשת כדי להרגיש שאני לא מחמיץ.

זהו עם התירוצים. חזרה לעבודה. הבלוגדג'ט העברי חוזר לעניינים, ויש הרבה עניינים אז אני מתחיל...

סופשבוע נעים וקריאה מהנה.

רני

1 comment:

  1. רני ברוך החוזר.
    ד"ש לעומריקו!
    אוהבים!!
    רונית יותם ואבי.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.