נראה כיפי ביותר. מי קונה לי ליום הולדת הבא?
Showing posts with label נהיגה. Show all posts
Showing posts with label נהיגה. Show all posts
Thursday, April 24, 2008
מכונית עם שלט רחוק - כמו לנהוג באמת
נראה כיפי ביותר. מי קונה לי ליום הולדת הבא?
Friday, April 18, 2008
מערכת ניווט GPS וכן מידע נוסף המוצג על הגה הרכב
מיד כשראיתי את הפטנט הזה חשבתי לעצמי שיכולה להיות פה בעיה של שימושיות. המידע על ההגה מושך את תשומת ליבי, אם אני מתרגל להשתמש בו מה קורה כאשר אני מסובב את ההגה ועוד כהנה וכהנה. מסתבר, שנהגים אשר בחנו את המערכת טוענים כי לא הפריע להם לקבל מידע על ההגה. המערכת תומכת ביותר מ-180 סימנים שונים המוצגים על צג ה-LCD ומוצגים בצבעים שונים לפי סוג ההתרעה. כמו-כן, המערכת מראה את המידע רק בין "שעה 3" ל"שעה 9" של ההגה עם דעיכת התאורה של הצג עד העלמותו בזוויות אלה. אני חושב שזה מאוד מחוכם ומפחית סיכונים נהיגה הנובעים מהסחת הנהג.
[דרך SoundDomain]
Subscribe to:
Posts (Atom)