Showing posts with label חסכון. Show all posts
Showing posts with label חסכון. Show all posts

Wednesday, May 7, 2008

מסך שצורך 0 חשמל במצב המתנה


Fujitsu Siemens טוענים כי המסך, Zero-Watt, החדש שלהם צורך 0 וט (אפס) במצב המתנה. הם משיגים את החסכוניות הזאת על-ידי שימוש במתג פנימי אשר מכבה את המסך לגמרי כאשר אין אות מהמחשב ומעיר את המסך בבת-אחת כאשר האות חוזר.

החברה מכוונת את השיווק למרוויחים הגדולים מהחסכון, שוק החברות. אנחנו גם נרוויח מכך מכיוון שנוכל לרכוש את המסך הזה באותו מחיר כמו כל מסך אחר, כבר בקיץ הקרוב.

[דרך Gizmodo]

Tuesday, April 29, 2008

מפצל מתח שמייצב ומודד צריכת חשמל וכן מתפקד כמד-מתח

ה-Cost Controller נותן אפשרות (כרגע רק לחשמל אמריקאי) לחבר אליו 8 מכשירים, הוא מייצב את המתח ומונע הגעה של קפיצות (Spikes) מתח למכשירים. הוא גם מדווח על בזבוז חשמל של כל מכשיר. למעשה הוא מראה צריכה בקוט"ש (קילו-וט לשעה) ואת אופיין המתח והתדר של אספקת החשמל.

בנוסף למידע המעניין וחשיבות ייצוב המתח, כבר ניתן להבין מה יהיה חשבון החשמל הקרוב...

אני חושב שהמשוב שמשתקבל מעלה למודעות את הצורך לחסוך בחשמל - אולי להיות קצת יותר ירוק.

[דרך Gizmodo]