Thursday, August 28, 2008

טלויזית LCD דקה חדשה מבית Sony

הטלויזיה החדשה של סוני, ה-XZ1, היא בעובי של 9.9 מ"מ ובגודל 40 אינץ'. לא רק שהיא דקה מאוד היא גם מצליחה להפיק יחסי ניגודיות (קונטרסטים) מאוד גבוהים על-ידי טכנולוגית תאורה אחורית מתקדמת וחדשנית. הם לא עושים שימוש בלדים שממוקמים מאחורי ה-LCD אלא מוליכים אור באופן כזה שהוא מתחלק שווה על כל שטח המסך. האור מגיע מהפינות של המסך.

משקלה של הטלויזיה כ-11.8 ק"ג וחוץ מטכנולוגית העברת האור האחורי, מה שמאפשר את העובי (או בעצם את הדקיקות) הוא שהמקלט של הטלויזיה נמצא בקופסא נפרדת ומשדר לטלויזיה שידורים בהפרדה גבוהה (עד 1080p) ובתדר תמונה של 120 הרץ על גבי תדרי שידור של 5 גיגה הרץ. למקלט יש 3 כניסות HDMI, כניסת USB, 2 חיבורי קומפוננט, S-Video, VGA, חיבור לעכבר ואפילו חיבור לרשת ביתית. התפריטים של המקלט ושל הטלויזיה הם מעוצבים בסטייל XMB כמו במכשירי הפלייסטיישן 3 (PS3). בטלויזיה עצמה יש גם כן חיבור אחד של HDMI.

דבר נוסף שהוא יתרון גדול הוא שהטלויזיה הזאת הוכרזה לא כקונספט או מוצר עתידי אלא מוצר שניתן לקנות החל מרגע זהׁ(עדכון: החל מה-10 לנובמבר) . כמובן שצריך כיסים עמוקים (עדכון - 4714$) כדי לקנות את המוצר...

[דרך Gizmodo]

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.