Friday, August 22, 2008

הדגם החדש של הטלפון Viewty של LG

ה-KC910 החדש של LG, בא עם מצלמת 8 מגה-פיקסל. זה רק קצה הקרחון של מה שהטלפון הזה יודע לעשות.
LG שחררו את הנתונים הטכניים והתמונה של המכשיר שיצא בקרוב (צפוי באוקטובר). זהו היורש של ה-Viewty הקודם (דה...) המכיל מצלמת 8 מ"פ עם מבזק (פלאש) קסנון, עדשה של Schneider-Kreuznach ומצלם עד ל-ISO 1600. המכשיר גם מצלם וידאו באיכות VGA עד 30 תמונות בשניה ויכול להגיע ל-120 תמונות בשניה ברזולוצית QVGA . את התמונות ניתן לתייג גיאוגרפית למיקום התמונה על פני כל נקודה בעולם בעזרת ה-GPS המובנה במכשיר. איכות קול בדולבי סטריאו ויכולת לנגן Xvid וכן DivX לסרטים מכווצים.

המכשיר כולל גם כמה מאפיינים שבדרך כלל אנו מוצאים אותם רק במצלמות דיגיטליות משוכללות כגון זיהוי פנים, זיהוי מצמוץ (כדי להמנע מצילום כאשר העיניים של האובייקט עצומות), זיהוי חיוכים ומצב עם ייצוב תמונה. מה שיותר מדהים הוא שיש למצלמה גם פוקוס ידני לחובבי הצילום.

הטלפון של החפיץ הזה גם הוא די משוכלל ומתקדם עם GSM ארבע-ערוצי (quad-band), עם HSDPA עד למהירות גלישה של 7.2 מגה-ביט לשניה, שן כחולה 2.0 (bluetooth). כמובן שהוא מצויד ביכולת קישוריות אלחוטית (WiFi) בעל חריץ זכרון מיקרו-SD עד ל-8 גיגה-בייט וכן, חשוב ביותר, מצויד במסך מגע 3 אינץ' בהפרדה של 240x400.

בכלל לא רע.

[דרך PhoneArena]

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.