Sunday, December 28, 2008

סרטון מלחיץ מעתיד לא כל-כך רחוק



אני מאוד מקווה שזה לא יגיע לזה. מה שבטוח זה שאני כנראה אשתמש יותר במזומן ופחות בטלפון ובאשראי. כמובן, בתנאי, שהמושג של מזומן עוד יהיה בתוקף :-)

איפה לדעתכם עובר הגבול של שקיפות המידע? את הטלפונים אני מבין שצריך לתת לפיצריה וכמובן גם את הכתובת. היום כבר אפשר לחפש ב-144 במרשתת מספרי טלפון מכל הרשתות. מדי פעם הוא נעלם לי אבל גם חיפוש הפוך יש ברשת - ממספר הטלפון לכתובת.

את אתר התיק הרפואי של גוגל אתם מכירים? אם לא אז שווה ביקור רק כדי לדעת ממה להזהר.
מה עוד היה לנו שם - על מה שילמנו באשראי - הפרטים נמצאים באתרי המרשתת של חברות האשראי והבנק, ואולי הזמנו פיצה מאותה רשת גם בנופש האחרון ולכן הם יודעים איפה היינו ואיפה אנחנו עכשיו ומה אנחנו אוהבים לאכול והנה אני נהיה פרנואידי...

הרשימה עוד ארוכה. איפה הגבול שלכם? על הפרטיות של איזה מידע אישי כבר ויתרתם? מה אפשר לדעת עליכם בלחיצת כפתור?

1 comment:

  1. אותי זה מדליק.
    אני על הפרטיות שלי ויתרתי, ועדיף לי שימליצו לי על דברים רלוונטיים, מאשר על עוד שירות הכרויות או גלולות כחולות.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.