Showing posts with label טלפון. Show all posts
Showing posts with label טלפון. Show all posts

Sunday, December 28, 2008

סרטון מלחיץ מעתיד לא כל-כך רחוק



אני מאוד מקווה שזה לא יגיע לזה. מה שבטוח זה שאני כנראה אשתמש יותר במזומן ופחות בטלפון ובאשראי. כמובן, בתנאי, שהמושג של מזומן עוד יהיה בתוקף :-)

איפה לדעתכם עובר הגבול של שקיפות המידע? את הטלפונים אני מבין שצריך לתת לפיצריה וכמובן גם את הכתובת. היום כבר אפשר לחפש ב-144 במרשתת מספרי טלפון מכל הרשתות. מדי פעם הוא נעלם לי אבל גם חיפוש הפוך יש ברשת - ממספר הטלפון לכתובת.

את אתר התיק הרפואי של גוגל אתם מכירים? אם לא אז שווה ביקור רק כדי לדעת ממה להזהר.
מה עוד היה לנו שם - על מה שילמנו באשראי - הפרטים נמצאים באתרי המרשתת של חברות האשראי והבנק, ואולי הזמנו פיצה מאותה רשת גם בנופש האחרון ולכן הם יודעים איפה היינו ואיפה אנחנו עכשיו ומה אנחנו אוהבים לאכול והנה אני נהיה פרנואידי...

הרשימה עוד ארוכה. איפה הגבול שלכם? על הפרטיות של איזה מידע אישי כבר ויתרתם? מה אפשר לדעת עליכם בלחיצת כפתור?

Thursday, November 13, 2008

סוני משיגה את עצמה עם חיישן חדש למצלמות סלולריות

לפני כשבוע הציגה סוני את רשימת התחזיות לטכנולוגיות סלולריות לשנת 2012 - מעבדים מהירים יותר, מסכים בהפרדה גבוהה מאוד, קישוריות סופר מהירה ובייחוד מצלמות של 12-20 מגה-פיקסל. למה בייחוד מצלמות? כי היום סוני פרסמה כי היא ייצרה חיישן cmos בעל 12.25 מ"פ הנקרא Exmor במיוחד למצלמות של טלפונים ניידים.החיישן מגיע בכמה גדלים (5.15, 8.11 ו-12.25 מ"פ)

לא ברור האם יש לסוני בעיה של תקשורת פנימית או הם פשוט לא יודעים כמה מהר הם יודעים לפתח חומרה חדשה. בכל מקרה צפו לטלפונים החדשים של סוני עם החיישנים הללו לפני, כנראה הרבה לפני, 2012.

ניתן לראות את איכות התמונה אשר צולמה בעזרת העדשה החדשה:

[דרך AkihabaraNews]

Tuesday, August 26, 2008

המכשיר הנייד הבא שלי מתקרב צעד נוסף למציאות

טוב, אני מודה שאני פריק של מוצרי גוגל. אני משתמש כמעט בכל השירותים שלהם (כולל הבלוג הזה). הטלפון הבא שלי יהיה מכשיר של גוגל המכונה כרגע G1.

ההיסטוריה על קצה המזלג של המכשיר של גוגל היא כדלקמן:
כבר חודשים ואפילו שנים רצות השמועות על מכשיר הטלפון של גוגל (נקרא בעבר גוגלפון או GPhone). השמועות לא פסקו לזרום ואז לפני כשנה שמענו על Android שהיא מערכת הפעלה למכשיר נייד אשר פותחה על ידי חברה שנקנתה על-ידי גוגל לפני כ-4 שנים. כולם אמרו שפה בעצם היה מקור השמועות ובעצם הם רק מפתחים מערכת הפעלה שתוכל להראות את הפרסומות שלהם ואולי, הספקולנטים טענו, נוכל לקבל שירות שיחות חינם בנייד באופן זה.

מצד שני היו השמועות ש-HTC עובדים עם גוגל על מכשיר אשר יוכל לעבוד עם ה-Android ולתת לנו את מכשיר החלומות. לפני כמה חודשים התחילו להצטבר יותר ויותר הוכחות - המכשיר קיבל את השם HTC Dream ובשבוע האחרון הוא גם קורם עור וגידים בעזרת שרטוטים אותם ניתן למצוא באתר ה-FCC האמריקאי שחייב לחשוף לפחות חלק מהמידע על המכשירים אותם הוא מאשר לשימוש בארה"ב.
החבר'ה מאתר AndroidGuys עמלים ללא לאות לפענח ולחבר כל פיסת מידע המגיעה לידיהם. אז הנה המפרט המלא עד כה. הוא בהחלט לא רע ומתאים לכל הציפיות. אז הנה המפרט המעודכן נכון ל-21:00 בארץ:

  • מעבד של חברת Qualcomm דגם 7201 במהירות 528Mhz
  • ערכת חיבור USB והעברת מידע למחשב
  • 64 מ"ב זכרון RAM פנימי
  • 128 מ"ב זכרון ROM פנימי
  • כרטיס זכרון 1 ג"ב MicroSD
  • מקלדת QWERTY 5 שורות מלאה
  • טרקבול (Trackball)
  • כפתור ייעודי למצלמה
  • מצלמת 3.1 מגה-פיקסל ללא מבזק (2048x1536)
  • נגן וידאו לקבצים מהסוגים הבאים: H.264, streaming, 3GPP, MPEG4, ו-Codec 3GP
  • נגן YouTube ייעודי
  • נגן מוזיקה בפורמטים הבאים: MP3, AAC, AAC+, WMA, MPEG4, WAV, MIDI, REAL AUDIO, OGG
  • תמיכה בטפט רקע בפורמטים JPG, BMP, PNG ו-GIF
  • רמקול פנימי מונו (מה?)
  • רינגטונים מסוג: MP3, AAC, AAC+, WMA
  • תמיכת אינטרנט בפרוטקולים הבאים: HTTP, WAP Push, xHTML
  • שן-כחולה (Bluetooth 1.0)
  • שיחה מזוהה עם תמונה
  • מסרונים טקטואליים (SMS) ומולטימדיה (MMS) - את אפל לא שמו ב-iPhone
  • תמיכה בפרוטוקולי דוא"ל מהסוגים הבאים:POP, IMAP ו-SMTP וכן בשירותי הדוא"ל של AOL וכמובן GMail
  • מהסוגים הבאים: AIM, MSN, Yahoo ו-GTalk
  • 4 : 850, 900, 1800 ו-1900 מה"צ
  • דור 3
  • תמיכה ברשת אלחוטית WiFi מסוג 802.11b ו-802.11g
  • תמיכה בגלישה סלולרית מהסוגים: UMTS (1,4), HSDPAו-SUPL
  • סוללה בעוצמה של 1150 מיליאמפר שעה
  • מסך בגודל 3.17 אינץ' ובהפרדה של 320x480 או HVGA
  • מידות של 117x55x16 מ"מ
  • משקלו כ-158.7 גרם (הרבה יחסית)
  • מסתנכרן עם Google Calendar
  • הורדת תוכן מאתר Android Marketplace
  • Google Streetview עם מצפן פנימי
קחו בחשבון שהמידע אינו רשמי מגוגל או מ-HTC ונאסף מכמה גורמים. אני מקווה שאוכל לרכוש את המכשיר כשאהיה בארה"ב בסוף אוטובר ללא הסתבכות עם תוכנית לשנתיים של T-Mobile.

Friday, August 22, 2008

הדגם החדש של הטלפון Viewty של LG

ה-KC910 החדש של LG, בא עם מצלמת 8 מגה-פיקסל. זה רק קצה הקרחון של מה שהטלפון הזה יודע לעשות.
LG שחררו את הנתונים הטכניים והתמונה של המכשיר שיצא בקרוב (צפוי באוקטובר). זהו היורש של ה-Viewty הקודם (דה...) המכיל מצלמת 8 מ"פ עם מבזק (פלאש) קסנון, עדשה של Schneider-Kreuznach ומצלם עד ל-ISO 1600. המכשיר גם מצלם וידאו באיכות VGA עד 30 תמונות בשניה ויכול להגיע ל-120 תמונות בשניה ברזולוצית QVGA . את התמונות ניתן לתייג גיאוגרפית למיקום התמונה על פני כל נקודה בעולם בעזרת ה-GPS המובנה במכשיר. איכות קול בדולבי סטריאו ויכולת לנגן Xvid וכן DivX לסרטים מכווצים.

המכשיר כולל גם כמה מאפיינים שבדרך כלל אנו מוצאים אותם רק במצלמות דיגיטליות משוכללות כגון זיהוי פנים, זיהוי מצמוץ (כדי להמנע מצילום כאשר העיניים של האובייקט עצומות), זיהוי חיוכים ומצב עם ייצוב תמונה. מה שיותר מדהים הוא שיש למצלמה גם פוקוס ידני לחובבי הצילום.

הטלפון של החפיץ הזה גם הוא די משוכלל ומתקדם עם GSM ארבע-ערוצי (quad-band), עם HSDPA עד למהירות גלישה של 7.2 מגה-ביט לשניה, שן כחולה 2.0 (bluetooth). כמובן שהוא מצויד ביכולת קישוריות אלחוטית (WiFi) בעל חריץ זכרון מיקרו-SD עד ל-8 גיגה-בייט וכן, חשוב ביותר, מצויד במסך מגע 3 אינץ' בהפרדה של 240x400.

בכלל לא רע.

[דרך PhoneArena]

רעיון יפני מקורי לטלפון רב שכבתי

הטלפון הזה הוא רק קונספט, כנראה בלתי אפשרי ליצור באמת, אבל קונספקט מדליק בהחלט.
הרעיון הוא שיש לו שכבות שונות ולכל שכבה יש תפקיד אחר. יש שכבה של טלפון עם חייגן, שכבת מדפסת, שכבת מקרן, שכבת משחקים ועוד. השכבות מתחלפות עם סליידרים ובנויות על עקרון של עץ סנדביץ' שכבתי.

[דרך Gizmodo]

Monday, August 4, 2008

השקת המכשיר הנייד שרציתי נדחתה לשנה הבאה

חברת Garmin שמייצרת בעיקר מכשירי GPS, הוציאה מכשיר שיש בו גם טלפון ה-Nuvifone. בינתיים אפשר היה לראות את גרסת האבטיפוס בתערוכות שונות.

המכשיר היה אמור לצאת עד סוף השנה מתישהו ברבעון האחרון שזה כבר ממש קרוב. עכשיו החברה הודיעה שהמכשיר לא יצא עד לשנה הבאה - מתישהו במחצית הראשונה של השנה :-(


הדגמה של המכשיר בתערוכה:

סרטון הפרסומת של החברה - Navigating Life...

אני ממש מאוכזב. בסוף אאלץ להסתפק ב-HTC Diamond...

Tuesday, May 6, 2008

טלפון / מחשב כף-יד החדש של HTC

הטלפון החכם החדש של HTC מסדרת ה-Touch נקרא Diamond. הוא תופס את תפקיד ספינת הדגל של הטלפונים החכמים של HTC ובצדק. עם מנשק משתמש תלת-מימדי, הראשון בטלפון נייד, הוא נראה מדהים. המנשק מעוצב על-ידי HTC אך הוא מבוסס Windows Mobile 6.1.

המכשיר מצויד היטב:
מעבד 528 מ"ה (MHz) של Qualcomm
4 ג"ב זכרון פנימי וחריץ הרחבה
מצלמת 3.2 מגה-פיקסל עם מיקוד עצמוני (סתאאאם, AutoFocus) ומצלמת VGA קדמית
מערכת הפעלה Windows Mobile 6.1
מסך 640X480 - VGA
שידור ב-4 ערוצים מסוג 7.2 HSDPA
קישוריות Bluetooth 2 ו-EDR
Wi-Fi
ניווט נגיעה-יחידה , חיוג באצבע אחת
מד-תאוצה (אקסלרומטר) לסיבוב התמונה עם סיבוב הטלפון
חיזוי מזג-אוויר בהנפשה (אנימציה)
דפדפן אינטרנט מלא מסוג אופרה עם אפשרות הגדלה בזום
מיקרוסופט מבטיחה שתגיע בקרוב גרסאת IE6
תוכנה ל-YouTube
המכשיר יהיה זמין ביוני 2008 באירופה ברשת אורנג'
חיבור לשידורי טללויזיה של אורנג'
ועוד...

עדיין אין מחיר :-(

אני מצרף כמה סרטוני הדגמה, חלקם די דומים אז לא להתעצבן - המכשיר שווה את הזמן.

סרטון תצוגת התכלית הראשון:


שימוש ב-TouchFLO 3D:


שימוש ב-Touch Diamond וב-TouchFLO 3D:


ישנם עוד סרטונים שניתן לראות ב-YouTube להנאתכם.


[דרך Gadgetell]

Tuesday, March 25, 2008

נייד חדש של סמסונג: Anyway Haptic Phone


הדגם החדש של סמסונג SCH-W420/W4200, נראה אלגנטי, כמו שצפוי ממכשיר "תואם" iPhone. בוידאו נראה כי יש לו מערכת הפעלה חדשנית ואקטיבית הכוללת את שיטת "גרור והשלך" (כן, אני יודע ש-Drag and Drop נשמע קצת מצחיק בעברית, אבל עוד נתרגל לזה ביחד) עם משוב מישושי (או קיי, פה אני חייב לתרגם למי שלא מכיר - Haptic Feedback נותן לאצבע שנוגעת במסך איזושהי תחושה שקרה משהו בתגובה למגע. זה יכול להיות רטט קל או כל מיני תגובות אחרות) המיושמת על מסך מגע בגודל 3.2 אינץ'.

עם רק 3 כפתורים פיזיים בתחתית, המכשיר מסתמך בעיקר על קלט מגע ולכן יש לו מנשק משתמש בעל יכולת התאמה אישית גבוהה (כרגע רק למבינים קוריאנית) ויכולת בניית שולחן העבודה בשיטת הגרור והשלך. למכשיר יש "מילון" של 22 תגובות רטט כדי לתת למשתמש תגובות שונות על פעולות שונות. לדוגמא, כאשר מזיזים את החוגה של הרדיו (כמו בוידאו) שומעים ומרגישים קליקים כמו בחוגה אמיתית של רדיו עתיק.

הטלפון כולל מקלט טלויזיה.

המחיר יהיה בין 800$-700$ וכרגע זמין רק בקוריאה. אני כבר לא יכול לחכות שיגיע לאיזורנו.