Showing posts with label עתיד. Show all posts
Showing posts with label עתיד. Show all posts

Sunday, December 28, 2008

סרטון מלחיץ מעתיד לא כל-כך רחוק



אני מאוד מקווה שזה לא יגיע לזה. מה שבטוח זה שאני כנראה אשתמש יותר במזומן ופחות בטלפון ובאשראי. כמובן, בתנאי, שהמושג של מזומן עוד יהיה בתוקף :-)

איפה לדעתכם עובר הגבול של שקיפות המידע? את הטלפונים אני מבין שצריך לתת לפיצריה וכמובן גם את הכתובת. היום כבר אפשר לחפש ב-144 במרשתת מספרי טלפון מכל הרשתות. מדי פעם הוא נעלם לי אבל גם חיפוש הפוך יש ברשת - ממספר הטלפון לכתובת.

את אתר התיק הרפואי של גוגל אתם מכירים? אם לא אז שווה ביקור רק כדי לדעת ממה להזהר.
מה עוד היה לנו שם - על מה שילמנו באשראי - הפרטים נמצאים באתרי המרשתת של חברות האשראי והבנק, ואולי הזמנו פיצה מאותה רשת גם בנופש האחרון ולכן הם יודעים איפה היינו ואיפה אנחנו עכשיו ומה אנחנו אוהבים לאכול והנה אני נהיה פרנואידי...

הרשימה עוד ארוכה. איפה הגבול שלכם? על הפרטיות של איזה מידע אישי כבר ויתרתם? מה אפשר לדעת עליכם בלחיצת כפתור?

Tuesday, August 26, 2008

המכשיר הנייד הבא שלי מתקרב צעד נוסף למציאות

טוב, אני מודה שאני פריק של מוצרי גוגל. אני משתמש כמעט בכל השירותים שלהם (כולל הבלוג הזה). הטלפון הבא שלי יהיה מכשיר של גוגל המכונה כרגע G1.

ההיסטוריה על קצה המזלג של המכשיר של גוגל היא כדלקמן:
כבר חודשים ואפילו שנים רצות השמועות על מכשיר הטלפון של גוגל (נקרא בעבר גוגלפון או GPhone). השמועות לא פסקו לזרום ואז לפני כשנה שמענו על Android שהיא מערכת הפעלה למכשיר נייד אשר פותחה על ידי חברה שנקנתה על-ידי גוגל לפני כ-4 שנים. כולם אמרו שפה בעצם היה מקור השמועות ובעצם הם רק מפתחים מערכת הפעלה שתוכל להראות את הפרסומות שלהם ואולי, הספקולנטים טענו, נוכל לקבל שירות שיחות חינם בנייד באופן זה.

מצד שני היו השמועות ש-HTC עובדים עם גוגל על מכשיר אשר יוכל לעבוד עם ה-Android ולתת לנו את מכשיר החלומות. לפני כמה חודשים התחילו להצטבר יותר ויותר הוכחות - המכשיר קיבל את השם HTC Dream ובשבוע האחרון הוא גם קורם עור וגידים בעזרת שרטוטים אותם ניתן למצוא באתר ה-FCC האמריקאי שחייב לחשוף לפחות חלק מהמידע על המכשירים אותם הוא מאשר לשימוש בארה"ב.
החבר'ה מאתר AndroidGuys עמלים ללא לאות לפענח ולחבר כל פיסת מידע המגיעה לידיהם. אז הנה המפרט המלא עד כה. הוא בהחלט לא רע ומתאים לכל הציפיות. אז הנה המפרט המעודכן נכון ל-21:00 בארץ:

  • מעבד של חברת Qualcomm דגם 7201 במהירות 528Mhz
  • ערכת חיבור USB והעברת מידע למחשב
  • 64 מ"ב זכרון RAM פנימי
  • 128 מ"ב זכרון ROM פנימי
  • כרטיס זכרון 1 ג"ב MicroSD
  • מקלדת QWERTY 5 שורות מלאה
  • טרקבול (Trackball)
  • כפתור ייעודי למצלמה
  • מצלמת 3.1 מגה-פיקסל ללא מבזק (2048x1536)
  • נגן וידאו לקבצים מהסוגים הבאים: H.264, streaming, 3GPP, MPEG4, ו-Codec 3GP
  • נגן YouTube ייעודי
  • נגן מוזיקה בפורמטים הבאים: MP3, AAC, AAC+, WMA, MPEG4, WAV, MIDI, REAL AUDIO, OGG
  • תמיכה בטפט רקע בפורמטים JPG, BMP, PNG ו-GIF
  • רמקול פנימי מונו (מה?)
  • רינגטונים מסוג: MP3, AAC, AAC+, WMA
  • תמיכת אינטרנט בפרוטקולים הבאים: HTTP, WAP Push, xHTML
  • שן-כחולה (Bluetooth 1.0)
  • שיחה מזוהה עם תמונה
  • מסרונים טקטואליים (SMS) ומולטימדיה (MMS) - את אפל לא שמו ב-iPhone
  • תמיכה בפרוטוקולי דוא"ל מהסוגים הבאים:POP, IMAP ו-SMTP וכן בשירותי הדוא"ל של AOL וכמובן GMail
  • מהסוגים הבאים: AIM, MSN, Yahoo ו-GTalk
  • 4 : 850, 900, 1800 ו-1900 מה"צ
  • דור 3
  • תמיכה ברשת אלחוטית WiFi מסוג 802.11b ו-802.11g
  • תמיכה בגלישה סלולרית מהסוגים: UMTS (1,4), HSDPAו-SUPL
  • סוללה בעוצמה של 1150 מיליאמפר שעה
  • מסך בגודל 3.17 אינץ' ובהפרדה של 320x480 או HVGA
  • מידות של 117x55x16 מ"מ
  • משקלו כ-158.7 גרם (הרבה יחסית)
  • מסתנכרן עם Google Calendar
  • הורדת תוכן מאתר Android Marketplace
  • Google Streetview עם מצפן פנימי
קחו בחשבון שהמידע אינו רשמי מגוגל או מ-HTC ונאסף מכמה גורמים. אני מקווה שאוכל לרכוש את המכשיר כשאהיה בארה"ב בסוף אוטובר ללא הסתבכות עם תוכנית לשנתיים של T-Mobile.

Saturday, May 24, 2008

איך נשחק טניס בעתיד?

האמת שאני לא כל-כך אוהב פרסומות. בטלויזיה אני משתיק / מעביר ערוץ / או עובר ל-PS3. ברדיו באוטו אני מכבה או מעביר ל-CD. אבל פה ושם יש פרסומות מדהימות שאי אפשר להתעלם מהן.

אני מצרף קישור לפרסומת החדש של חברת Lacoste - איך נשחק טניס ב-2083.

מתאים לי.